17/6

Goodmorning sunshines :D
Åååååh idag är det fredag och solen skiner!
Just nu sitter jag på jobb och det verkar kanska lungt.

Förresten.. jag har skaffat mig en ny frilla, visar er en vacker dag !
Det är kort, det är fräscht, det är stiligt, det är enkelt och det sitter på mig! ni fattar ;)

Sammanfattar gårdagen : Jobb, Shopping med Andi , Mc'Donalds, Hem, vila lite, Mat, sedan Datorn, Sedan Nanna igen haha sen vaknade igen kl 2 och åt lite mat :S Sen Somnade jag som en stock igen ! :D ihhihhihihihi bra dag va :P




Har inte planerat något för idag förutom att jag ska träna! :)


 

Have a  nice day ;) / M

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hahaha nej, tänkte mig mera en gul blogg.. :P alla har rosa nu förtiden..^^

2009-07-17 @ 12:38:44
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Anonym

giiirl säg inte att du har klippt dig ditt hår var guudumliiiigt :)) puss

2009-07-20 @ 14:11:22
URL: http://awigiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0