En trött mira

Hej Lovers nd haters  ;)

Idag är jag riktigt jävla förbannad på en viss person .. som tydligen ska vara min vän.. Hm...börjar bli lite fundersam faktiskt. Hur fan kan man vara så jävla kall och patetisk :S ? utan anledning?
Iallafall tänker jag inte låta denna person förstöra resten av min dag , jävla fuckhead!
Min dag räddades av gott sällskap,  nämligen Kikki och Adi :) (L)
Jag satt i skolan och pluggade lite i en timme, sedan hälsade jag på underbara Kristina på jobb. Där att vi och fikade och snackade skit ;) hell yeah , känns bra att prata av dig.. även om det inte är "skit".. ren sanning helt enkelt.



jag har ju lovat er fler bilder från balen :)
Här får ni vissa :)
(jag och Sara ) :)

Mira on the red carpet :)


jag, Isabella och Anna :)





ja jag frös ! (A)


 Nu får det vara nock :D Nu ska jag nanna
Ha det bra folk, Puss / M

Kommentarer
Postat av: ardiana

haha vet varför du är arg :)

2009-05-13 @ 10:42:01
URL: http://ardianas.blogg.se/
Postat av: Underbara Kiki :D

sötis mirjeta :)

alltid välkommen!

2009-05-14 @ 21:56:29
Postat av: JOANNA

så fina bilder, längtar efter min bal:)

2009-07-15 @ 11:04:28
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad vacker du är! visa mer av dig! ;)

2009-07-15 @ 11:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0